Ghana airport - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Ghana airport - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Ghana airport

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 Augustus 2009 | Ghana, Tamale

Heej!

nog even snel.. nou ja snel? het is hier 4 uur en ik vlieg pas rond een uur of 11 dus ik heb zeeen van tijd!

Ik heb een heerlijke week achter de rug. alleen maar toch totaal niet alleen... even kort.

Kumasi waar ik nog met twee medevrijwilligers was, was een goed weekeind. aapjes, watervallen en een hoop reizen. maar het was goed om dit te doen. op de een of andere manier lette ik meer op als anders want ik stond er bijna alleen voor.

Mensen zijn hier direct, niet lief en zorgzaam. en als er dan zon vent op me afkomt en bijna schreeuwd waar ik naar toe moet. tjah dan heb ik de neiging om is ff flink terug te brullen maar ik ben er achter gekomen dat als je dan gewoon zegt waar je heen moet ze je tas aanpakken en naar het juiste vervoer brengen.
okeej dat wil niet zeggen dat ik 9 van 10 keer te veel betaald heb voor een taxi, maar in mijn eentje heb je niet zon grote mond als met ze twee.

maar mijn weekje alleen heb ik doorgebracht aan het strand. dit wil zeggen palmbomen cocktails en drankspelletjes.. neej ik moet niet overdrijven! ik sliep aan het strand in een tentje en had daar nlmeiden ontmoet. een wijntje op het strand en een cocktail bij het eten. maar je ik ben niks meer gewend dus het ging rap.. helemaal toen het kaartspel kingze op tafel kwam. maar zeker heel gezellig.
de volgende plaats was bij een nederlandse stel heel mooi plekje maar geen zon dus ging ik op pad.
ik ben de slavenkampen wezen bezoeken. dit is heel indrukwekkend en eigenlijk gewoon verschrikkelijk. en als dan alles dan ook nog een nederlandse naam heb voel je helemaal niet thuis..
mijn laaste bestemming was echt een beetje een jongere oord. allemaal jonge bob marleys en bachpackers. savonds een raggeaband en dansen onder de palmbomen. een goede afsluiter!

het is al weer langer geworden als dat ik wilde! ik zit nu op het vliegveld wat gelukkig weer op de bewoondewereld begint te lijken.. al vanaf dat ik mijn backpack stond in te pakken is mijn parkinson weer op komen dagen dus ik ben gerust een beetje zenuwachtig. en dat ben ik nou helemaal niet gewend van mezelf:S!

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de goede zorgen!
Heel veel liefs en een dikke pakkerd!

  • 17 Augustus 2009 - 15:56

    Mam:

    Ik weet niet of je nog kijkt skat maar wil je nog ffeen goede reis wensen en bel je straks nog ff voor je gaatvliegen. Ik kan niet wachte om je op te halen en de pannen pruttelen op het fornuis met lekkere dingen want volgens mij kan we wel wat moeder vitaminen gebruiken kus mam

  • 17 Augustus 2009 - 16:02

    Annet:

    Ja Joyce goede reis en Tinus wat fijn dat ze bijna thuis is en wat zal je haar lekker knuffelen, en verwennen met je kook kunsten. Wij genieten daar eind van het jaar weer van...toedeloe

  • 17 Augustus 2009 - 17:13

    Michel:

    heee skat, kom maar gauw weer naar huis !!!!!
    je heb nu wel genoeg geschreven,nu wil ik het gewoon van je horen als we met zijn alle bij elkaar zitten aan de borrel en bbq.dikke kus van ons tot heeeeeel gauw xx

  • 17 Augustus 2009 - 19:46

    Caroline:

    Hoi wijfie

    Goede reis en we bellen als je thuis bent.

    Kuss uit Hoofddorp

  • 07 September 2009 - 07:14

    Ink:

    Hee...
    Hier is Ink.. Na een enorme radiostilte... Hoe is het? Druk op school? Cultuurshock gehad? Mis je het? Ik stiekem wel eigenlijk...
    Heel veel succes!
    Liefs Ink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Tamale Ghana

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2009

Ghana airport

05 Augustus 2009

bedankt en tot ziens! :D

05 Augustus 2009

bedankt en tot ziens! :D

31 Juli 2009

Laatste week in Tamale..

24 Juli 2009

Bolgatanga en de vroedvrouw
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 29975

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: