Na zonneschijn komt regen.. - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Na zonneschijn komt regen.. - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Na zonneschijn komt regen..

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

04 Januari 2009 | Oostenrijk, Ellmau

Hoiiiiii!!

Gelukkig nieuwjaar!!


Eerst mijn kerstverhaal. Deze heb ik gevierd bij Jan en Zwanita. mijn nieuwe ouders hier.. hihi. natuurlijk gewoon gewerkt maar daarna overheerlijke spareribs gegeten. Samen met familie huisman. erg gezellig allemaal. moet zeggen dat het me allemaal wel een beetje voorbij is gegaan. de dj draaide weinig kerst dus dat was wel mooi anders moet ik weer janken haha. neej ik heb me sterk gehouden.

ook oud en nieuw waren we bij jan en zwaan. dit keer met alan en gerard. en wat hockey mannen uit rotterdam. biertje champagne en prachtig vuurwerk. rond half 5 maar bij fam bos in bed gekropen want de taxi centrale had de moed opgegeven.

nieuwjaarsdag weer aan het werk. het is niet heel druk meer. nieuwjaarsavond gingen we met ze alle de piste op. daar werd het nieuwe jaar ingeluid. met ski stunt en een echt geweldige vuurwerk show. maar aangezien het hier -10 is en wij op onze sneakers stonden zijn we maar gauw de kroeg ingedoken.

maar zo leuk als het jaar begon zo kut ging het vrijdag. de gladheid werd me de baas en heb mijn mijn ferrari wat slingers gemaakt om hem vervolgens even flink op een paal te bonjouren. hij rijd nog, ik rij nog maar kut is het zeker. en krijg het vanzelf een paar x per dag naar me hoofd geslingerd.

naja de komende weken word het erg rustig dat is wel balen maar misschien dat ik dan mijn ski talent kan opporren:)

dit was het weer even.

dikke kus

  • 04 Januari 2009 - 14:20

    Ome Teun:

    hee meissie.
    als je zelf maar niks heb.
    blik word er alle dagen nog gemaakt.
    het heeft hier ook lekker gevrooren.
    we kennen hier ook schaatsen.
    ik niet hoor.
    benveel ste bang dat ik wat breek.
    nu werk ze maar.
    en lekker feesten dat hoort er ook bij.
    groet ome teun.

  • 04 Januari 2009 - 18:48

    Annita:

    Hoi Meid

    Weet niet of je mij herkent,maar was afgelopen week vaste klant in fabels(met die man met zijn vele tattoo"s)

    We wilden nog even tegen je zeggen dat je SUPER was met zingen,echt geweldig.

    GR Mans en Annita

  • 05 Januari 2009 - 10:25

    Mona:

    Heeey Wijfie,

    Ook voor jou natuurlijk nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Die palen moeten ze daar ook niet neerzetten hé, ze snappen er zeker niks van. Maar gelukkig ben je er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen...
    Bij ons was het vanmorgen ok helemaal gladjes op de weg, maar ben heelhuids aangkomen op het werk. Maar het geeft hier de komende dagen ook nog wel wat vorst op, dus de schaatsen kenne weer uit de kast, vorige week ook al fanatiek bezig geweest op de ijsbaan, helemaal leuk weer.
    Ik zou zeggen ga lekker genieten en succes met je ski-kunsten te vertonen.

    Dikke Kus Mona

  • 05 Januari 2009 - 13:40

    Marsja:

    Hey Joyce,

    Gelukkig nieuwjaar!

    Spare ribs... die zijn zo lekker daar hé. Maar geslaagde kerst en nieuwjaar dus!! goed om te horen.
    Maar jammer van je auto het is ook niet niks hoor daar rijden, ik vind het wel dapper van je dat je daar ging rijden! Hier gaat het vanavond ook weer lekker vriezen.. voor het eerst weer op het ijs gestaan, jammer genoeg nog niet geschaatst maar misschien komt dat nog.

    Hopelijk wordt het snel druk en nog heel veel plezier!!!

    xx

  • 05 Januari 2009 - 15:09

    Zus:

    Hee zusje,

    Nog 19 nachtjes en dan gaan we lekker samen borreltjes drinken haha.
    Vond t gezellig je gister weer ff gesproken te hebben.Ik lig nu ziek op de bank met Kaylee Snuf de hond te kijken haha.

    Daaaaaaag zussie dikke kussss van ons

  • 05 Januari 2009 - 19:42

    Evelien & Mark:

    He meis, namens ons de aller beste wensen voor 2009!! Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt ;) We zien je in maart!! Dikke knuffel van ons

  • 07 Januari 2009 - 10:20

    Gov:

    Hey Wijffie,

    Heb jij gezongen in Fabels;) Weet nog goed dat iemand tegen mij zei dat je dat absoluut niet zou doen!Haha

    Jo en ik hebben eindelijk een hotel gevonden. Haus Thaler aan de Steinerner Thisch zegt je dit iets?

    Geniet je nog volop?

    x gov

  • 12 Januari 2009 - 10:46

    Ali:

    heey wijfie,

    beter laat dan nooit.. maar jij ook de beste wensen!

    klinkt wel gaaf allemaal, zo het nieuwe jaar inluiden. beetje jammer van je auto, maja dat had hier ook kunnen gebeuren ;)
    ik wacht met smart op het volgende bericht :P

    liefs

  • 23 Januari 2009 - 19:30

    Mam:

    hee skat we komen er an nog twee nachtjes kus

  • 23 Januari 2009 - 23:15

    Zussie:

    Hee zus,

    Over 26 uurtjes zitten we in de auto.Ik rij de eerste paar kilometers dus zal vol gas van start gaan.Dan kunnen we om 3 uur hoop ik lekker een door jouw gemaakt shotje nuttigen.
    Tot overmorgen dikke kus ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ellmau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 29973

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: