Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

24 Januari 2009 | Oostenrijk, Ellmau

Hallo daar!!

Maar weer is even een berichtje!

het gaat allemaal prima hier. we hebben flink wat rustigen dagen gehad. wel leuke apres skien achter de rug. we zijn ons aan het voorbereiden op de drukte. dat vanaf volgende week wel gaat komen.

morgen komt de fam helemaal super. hoop dat ik nog wat extra dagjes vrij kan krijgen dan.

vandaag zou ik maar weer is gaan kijken of ik nog kon skien maar het was vanacht weer veel te laat dus zijn we maar aan het shoppen geslagen.

voor fotos en voor sommige die het willen weten staat het adres op de fabels site. www.fabels.at

het heeft een paar dagen terug een beetje gesneeuwd maar gister regende het. er schijnt al twee dagen slecht weer aan te komen maar ook vandaag schijnt de zon.

ik mag weer auto rijden. 1100 euries schade.. tjahhh daar moet ik maar om lachen zeggen ze hier. hans heeft me eerst maar is laten zien hoe ik moet slippen in de sneeuw. vond hij zelf natuurlijk prachtig!

naja jullie weten weer wat. Tot gauw dikke kus!

• 25 Januari 2009 - 22:03

Renate En Coen:

Heeeey wijffie!!

Super gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Paps, mams, zus en mich zijn nu lekker bij je! Fijn denk??
    Geniet ervan vandaag!
    Wij nemen een biertje op je!
    xxx

• 26 Januari 2009 - 15:27

Rianne:

hey joyce,

van harte gefeleiciteerd met je verjaardag!

groetjes Bart en rianne

• 28 Januari 2009 - 19:01

Randolph:

Hey Joyce,

Hoest weer op dit moment?? Wij komen zaterdag ook jouw kant op!! Komen zeker ff een borrel bij jou doen in de Fabels.
    Groetjes je dorpsgenoot,

Randolph (vriend van Dominique)

• 04 Februari 2009 - 20:52

chermer

• 04 Februari 2009 - 20:55

Hallo Joyce

Nou nog maar een keer. Ik denk dat ik een vekeerde toets hebt ingedrukt. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gezellige tijd gehad met je familie.
    Leuk om je belevenissen te lezen. Balen van je auto maar er zijn ergere dingen hoor.
    Nou we houden je in de gaten hoor.
    Heel veel liefs, van ons allemaal uit Schermerhorn.

• 09 Februari 2009 - 16:08

Mona:

Heey Wijfie..

Hoe is het daar bij je in de sneeuw, alles nog heel en voor mekaar?
    Mss heb je al wel vernomen dat ik eind feb toch niet mee kom jou kant op, ongelukje gehad, het is nu wel alweer aan de betere hand, maar het leek me verstandig om niet te gaan.
    Heel veel plezier nog en geniet ervan.

Dikke kus Mona

• 10 Februari 2009 - 16:38

Caroline:

Hoi wijfie,

Hoe is t nu met jou? Vermaak jij je nog een beetje? Leuk om die foto's te zien. Hoe gaat t met de kerels? En je auto? Rijdt ie weer.
    Na laat ff wat van je horen.

Kuss Kaki

• 10 Februari 2009 - 20:07

Hoi Joyce

Even een berichtje uit Schermerhorn. Zo stuur je een berichtje om te feliciteren dan om te condoleren. Ja verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar hè.
    Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Dit zal niet makkelijk zijn. Zo ver van je familie en vrienden. Maar je zal hier vast ook een aantal lieve mensen om je heen hebben bij wie je je verhaal en je verdriet kwijt kan.
    We zijn vanmiddag naar de crematie geweest. Je vader deed een mooi woordje over het leven van je opa (en je oma)
    Nu heel veel liefs van ons allemaal uit Schermerhorn.