Al over de helft! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Al over de helft! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Al over de helft!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Februari 2009 | Oostenrijk, Ellmau

Hoi Mensjes!

Ik heb echt een paar heerlijke weken achter de rug!!

aller eerst natuurlijk mijn paps mam zus en mich gezien!! ik heb hier hartstikke naar mijn zin, maar als je ze dan weer ziet merk je pas hoeveel je ze eigenlijk mist!
We hebbben een top week gehad. heerlijk weer, skien lekker eten en de shots.. haha he mich!:P

ook natuurlijk mijn verjaardag gevierd. eerst met de ouwelui om de courmetpan om daarna met de collegas op kroegentocht te gaan in kirchberg. dit is weekelijks ritueel en altijd erg gezellig. dj tom ook wel van de vijverhut zong mij toe om vervolgens met een flugelpakket en dikke cocktail het podium af te gaan. mijn avond was geslaagd!

ook mijn trouwe smulcollegas jolien en goof zijn een weekeindje overgeweest. een beetje skien en natuurlijk apres skien! haha ik zal niet te veel zeggen maar het was zkr gezellig!!

sinds drie dagen sneeuw het hier onwijs! alles is wit en op gewone schoenen naar buiten is niet te doen.. ik ben vandaag een frisse neus wezen halen in een soort bos en stond tot mijn knieen in de sneeuw. een pracht!

naast die prachtigen dagen was er ook een mindere dag. papa belden om te zeggen dat opa was overleden. voor dat ik weg ging hebben we het thuis al over zulke dingen gehad. we hebben besloten, mede omdat ik niet zon sterke band had met hem om niet naar huis te gaan. ik heb gehoord dat er veel opkomst was en wil dus iedereen daarvoor bedanken!

de drukte is nu echt begonnen! en het word nog veel meer! er komen deze week een hoop óude´bekenden weer terug. dus het word vast gezellig!

dit was het weer voor zo even.

dikke kus Joyce

  • 14 Februari 2009 - 10:36

    Goverien:

    Hey Joyce,

    Leuk om (na 1 wk) weer even wat van je te horen. Wij hebben het ook super leuk gehad. Begrijp nu nog beter dat je het daar onwijs naar je zin hebt!
    Succes de drukke periode!

    x Gov

  • 16 Februari 2009 - 17:18

    Renate En Coen:

    Heeey wijffie!!

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Ik mis je wel hoor! Sommige dingen zijn beetje vreemd zonder jou!
    Het heen en weer pendelen naar de carnavals kar ofzo! ;)
    Al had dat niet echt gekunt nu, hij word bij Roland gebouwd!

    Hoop dat je nog een paar mooie weken hebt!

    Heel veel liefs, Coen en Renate

  • 17 Februari 2009 - 07:21

    Jolien:

    Hoi Joyce!

    Keihard aan het werk denk! Wel lekker om weer ff te knallen!
    Net wat Goof zegt, ik begrijp ook heeeel goed dat je het daar naar je zin hebt! Wat hebben we een mooi weekend gehad! De foto's zijn trouwens leuk geworden!! ;-)

    Tot snel!

    Kus Jo

  • 17 Februari 2009 - 20:04

    Marlène:

    Hallo Joyce

    Fijn dat je zo geniet. Frank en Stijn zitten momenteel ook in Oostenrijk. Wel een eindje uit de buurt dus ze zullen wel langskomen. Veel chermerhorn

  • 17 Februari 2009 - 20:06

    Marlène:

    Er ging wat mis, dus nog een mailtje toe.

    Ik bedoel natuurlijk dat ze wel niet zullen langskomen. Veel plezier en groeten uit Schermerhorn

  • 19 Februari 2009 - 20:44

    Ali:

    Heey wijffie,

    mooi dat je zo genoten hebt van al je bezoek ;) sorry dat ik er niet bij was! heb egt wat gemist lees ik zo :D

    nou geniet er nog ff lkkr van.

    liefs Ali

  • 22 Februari 2009 - 19:36

    Renate:

    Schatje...
    Ik vond het helemaal super dat vanmorgen zomaar de telefoon ging en ik jou naam zag staan!! Helemaal super!!

    xxxx Tot snel!

  • 23 Februari 2009 - 19:15

    Marlène:

    Hallo Joyce

    Zijn ze toch even langs geweest. Verrassend toch? Ze zijn inmiddels alweer 3 dagen terug in Nederland. Hebben wel ontzettend genoten.
    Liefs uit Schermerhorn

  • 05 Maart 2009 - 18:23

    Zus:

    Hee Lieverd,

    Ik zit even bij pap en mam op t internet morgen krijgen we in de nieuwe villa internet dus dan kan ik weer lekker thuis op de bank checken wat je allemaal doet.
    Vandaag een sms van mama doorgetsuurd gekregen dat je onze knappe skieleraar was tegen gekomen.Haha het begon meteen weer te kriebelen als ik nu in de auto mag stappen om nog even lekker naar je toe te gaan en lekker te kunnen skien ga ik zo.
    Is het gezellig nu het halve vrienden koppel er is het is hiet helemaal stil zo zonder iedereen.Maar het weekend is iedereen weer thuis geloof ik en jij over een maand gelukkig kan niet wachten tot je weer thuis bent dan kan je ons huisje zien.

    Nou schat nog veel plezier daar en we smsen of bellen gauw weer dikke kus Mich Kayl en mij.

  • 16 Maart 2009 - 12:52

    Linda:

    Heey Joyce, ik hoorde van de week pas dan je een site had, dus ik dacht, ff kijken hoe het met je gaat! Mooi dat je het zo naar je zin hebt in de sneeuw! K heb er ook alweer een aantal weekjes sneeuw opzitten dit jaar, ga donderdag nog even een weekendje. Heerlijk! Geniet er nog even van he.
    xxx Lin (van de Smul)

    P.S. Gecondoleerd met je opa.

  • 19 Maart 2009 - 10:12

    Woody:

    Ik mis jou lieve Joyce!
    Gisteren aaf hebben we "dronken" contact gehad over de sms, wist niet of het alleen van mijn kant kwam, maar toen ik jou smsjes vanmorgen terug las was je ook niet goed abn aan het smsen ;)

    Ik probeer je vnvd weer te bellen!

    Dikke kus en liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ellmau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 29987

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: