Het eind is in zicht.. - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Het eind is in zicht.. - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Het eind is in zicht..

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 Maart 2009 | Oostenrijk, Ellmau

Halloa!

Heel veel mensen vragen hier.. Joyce hoelang blijf je nog.. tjah geen idee nog een week of drie..

Al mijn lieve collegas zijn naar huis. guido vertok begin maart al en joost en woody zijn vorige week naar huis vertrokken, met dikke tranen. het is niet niks als je drie maanden lang iedere dag met elkaar zit opgescheept. ben nu alleen nog met hans en frank. maar dat gaat goed. het is heel rustig.. we beginnen maar om 4 uur met een biertje anders halen we de avond niet:P

ik moet zeggen dat ik mijn thuisje wel steeds meer ga missen.. ik wilde misschien proberen om met de paasvee thuis te zijn´, maar toch niet. dat is volgend jaar ook wel weer. ik wil hier nog veel doen.. nog ff flink skien want jah dat heb ik veel te kort gedaan hier! ik wil nog naar salsburg. een hele mooie stad hier. en natuurlijk genieten van het zonnetje dat hier steeds meer begint te schijnen.

voor de rest heb ik niet veel nieuws. me ferrari is ingeruild voor een mitsubishi pajero. echt geweldig! ik denk dat dat een voorzorg is voordat ik weer tegen een paal aanrijd:D

naja voor zo even.. ik zeg maar tot gauw!

dikke kus

  • 19 Maart 2009 - 12:23

    Gov:

    Hey Joyce,

    Leuk om weer een bericht van je te lezen. Denk dat niet alleen de mensen het daar afvragen;) Ik vraag me juist af wanneer is ze dr weer!
    Wel raar dat je nu allee met die mannen bent, maar dat red jij volgens mij prima. Geniet nog he van je laatste weken!!!
    Ik zie er iig weer naar uit dat je weer (even) in NL bent.

    x Gov

  • 19 Maart 2009 - 12:49

    Nathalie:

    haii wijffie
    geniet er nog maar 3 weken van want anders moest je werken bij smullie hahahaha grapje
    we hebben bij smul flink verbouwt dus het is wel ff een bezoekje waard als je weer trug bent
    en.. ik wil je verhalen wel eens horen
    kussie naatje

  • 19 Maart 2009 - 19:49

    Renate:

    IK MIS JE!!
    3 weken is laaaang!!

  • 19 Maart 2009 - 20:52

    Robbert:

    Nog 3 weken en dan gewoon over met de pret, geld ook helaas voor mij. Alleen die opmerking over paasvee ben ik niet mee eens:).
    Veel plezier nog komende weken en zie je weer in in ons koude kikkerlandje

    xx

  • 20 Maart 2009 - 08:42

    Jolien:

    Hey chica!

    Veel plezier daar nog de laatste 3 weken. Nog ff lekker genieten van het skien en het mooie weer! Heerlijk!

    En dan is het ook wel mooi geweest denk. Lekker terug naar Nederland naar je familie en je vrienden! Want hier is het ook best leuk hoor! ;-)
    Tot snel!

    x Jo

  • 20 Maart 2009 - 10:04

    Aline:

    Heey meis,

    oehh nog 3 weken.. ik kijk er al naar uit! ;)
    maar geniet nog ff van de tijd daar en nog ff de dingen doen, die je wilt doen. en tjah.. paasvee is dr volgend jaar ook weer. :D

    het weer hier wordt ook steeds beter, dus wees gerust hier wordt het ook lente! ;)

    liefs Ali

  • 20 Maart 2009 - 21:25

    Mam:

    he skat nog 3 weken ik dan kom ik je halen. je kamer staat in de grondverf en we kijken weer uit naar je gezelligheid maar geniet er nog van want dit komt nooit meer terug kus mam

  • 21 Maart 2009 - 17:58

    Marsja:

    jeeh eindelijk weer een berichtje!!
    Maar nu komt inderdaad het mooie weer er weer aan dus daar moet je ook nog ff wat van opvangen hé!!! Geniet nog even van je vrije tijd daar.. en de grote verhalen hoor ik wel weer NL.. haha ;)

    xxx

  • 25 Maart 2009 - 23:04

    Zus:

    Hee zus,

    Ik moet zeggen dat het nu wel mooi is geweest lekker naar huis komen als je alles gadaan hebt wat je wil doen.
    Kunnen we weer lekker gek doen saampies.
    We missen je nu echt hoor de laatste loodjes wegen het zwaarst he´

    Dikke kusssss Mich Kaylee en mij love you.

  • 02 April 2009 - 15:10

    Marjan:

    Hoi Joyce, Ik hoorde dat je weer in de buurt van het dorp bent!
    Nou, WELKOM THUIS!!

    Groetjes marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ellmau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 29981

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: