Ff Heel Gauw!! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Ff Heel Gauw!! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Ff Heel Gauw!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 December 2008 | Oostenrijk, Ellmau

Lieve Mensen

Aller eerst heel erg bedankt voor de hele vele lieve smsjes!! echt super doet me goed!

Hier is mijn nummer voor in oostenrijk: 00436649544793

Jullie horen later meer!! Het is hier alleen super mooi en de snaps smaken goed!!

Hele dikke kus!

  • 12 December 2008 - 14:12

    Ali:

    oehh ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal... en ga je ook foto's plaatsen??

    kusje hoi

  • 13 December 2008 - 14:48

    Naatje:

    hoi piepeloi
    en??? hoe is je eerste indruk in het koude witte oostenrijk ik ben erg benieuwd naar je verhalen hoor dus tot lees ;-)
    kussie naatje en de kids

  • 14 December 2008 - 08:14

    Moeders:

    hoi skat lastig dat je geen telefoon hebt maar zo kan t ook. Was gister pas laat in de middag thuis uit kroatie en italie, heb in mijn leven nog nooit zo veel sneeuw gezien en de brenner was afgesloten. ik reed vrijdag ochtend om 8 uur langs de afslaf ellmau maar ja met dat grote kreng zonder sneeuw kettingen kom je niet boven he. had graag ff bij je gekeken maar t was ook veel te vroeg. nou je weet ff wat en als je telefoon t weer doet laat je t maar weten en we bellen. kus mam (ps ik mis)

  • 14 December 2008 - 18:32

    Marsja:

    hey joyce,

    Goed om te lezen dat je eerste snaps al goed smaken... hihi
    Maar je treft het maar weer met zoveel sneeuw!! Ben benieuwd naar de wilde verhalen!!
    Heel veel winter plezier!

    xx

  • 17 December 2008 - 14:15

    Terry:

    Chick!!!! Wat ziek nou:|?!
    Oostenrijk?? Vertel!!

    Kusz kus(K) smak
    [have fun natuurlijk;)]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ellmau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 29998

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: