Het gaat gebeuren!! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu Het gaat gebeuren!! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

Het gaat gebeuren!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

26 November 2008 | Nederland, Julianadorp

Haai allemaal!

Vandaag ben ik met de meiden - Woody en Leonie - een borrel wezen doen in A'dam. Een beetje kennis maken en natuurlijk ff kijken of ik het vier maanden met ze ga uithouden.. Nou dat gaat wel goed komen!!

Maar dit maakt wel duidelijk dat het allemaal erg dicht bij komt. Nog maar een paar nachtjes en dan vertek ik richting oostenrijk!

Via deze site hou ik jullie van mijn ervaringen en gebeurtissen op de hoogte!

Auf Wiedersehen! (ofzoeits :D)

Xx Joyce

  • 26 November 2008 - 21:18

    Naatje:

    ja.. ja.. nog ff spannend hoor nog een paar nachtjes en hop naar de gluhwein

    x naatje

  • 29 November 2008 - 10:06

    Mirthe:

    Jee Joyce.. Wat gaat het snel he! Spannend allemaal hoor!
    Heel veel plezier daar in Oostenrijk! Maak er wat moois van! Zal je blog volgen!

    Liefs x Mirt

  • 01 December 2008 - 18:38

    Woody Dannenburg:

    Hay Meid!!

    Spannend,
    Het gaat nu allemaal gebeuren.
    Nog 10 daagjes en wij zullen saampjes vertrekken naar het mooie Oostenrijk!
    Heel veel plezier in je laatste weekje, en lekker genieten van alle lieve mensen om je heen!!

    Ik zie je volgende week donderdag!!

    Dikke kus, Liefs * Woody *

  • 02 December 2008 - 11:02

    Renaat:

    Nog maar even....
    We gaan je missen!
    Veel plezier!

    Liefs...

  • 07 December 2008 - 21:07

    Renate:

    Wat een top feessie Chicka!!
    Succes deze week!
    Liefs...

  • 08 December 2008 - 12:28

    Marjan:

    he joyce, als ik je niet meer zie dan wens ik jouw een giga leuke tijd en ik zal je volgen via deze site!!
    Groetjes Marjan (je buuf)

  • 12 December 2008 - 14:11

    Ali:

    joehoe volgende verhaal, please!! :D :D ben egt super benieuwd hoe et daar is en hoe et met jou gaat!

    let me know!

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Julianadorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 29980

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: