1 Story!! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu 1 Story!! - Reisverslag uit Ellmau, Oostenrijk van Joyce Ruygrok - WaarBenJij.nu

1 Story!!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 December 2008 | Oostenrijk, Ellmau

Lieve mensen!!

Allereerst wil ik mijn buurman (in holland) en Laura bedanken voor hun overlevings pakket. super!!
ook coen en renaat hun sloffies en muts word veel gebruikt!!

maar okeej ik ben dus in oostenrijk. in ellmau. een klein dorpje maar zeer zeker heel mooi! het heb vanacht eindelijk weer gesneeuw dat was heel hard nodig.. dat zorgt ervoor dat ik de eertse slippers met mijn stoere farrari (zoals ze hem hier noemen) al gemaakt heb. maar alles helemaal goed en ik doe voorzichtig.

ik werk dus in fabels. een erg mooie tent waar overdag gegeten moet worden en om 4 uur de apres ski begint. ik heb gister mijn eerste werkdag gehad maar het is nog erg rustig dus ik word nog ingewerkt. aangezien die duiters alles door elkáar drinken. bier met cola, wijn met sprite of toch spa rood. en ga zo maar door. zaterdag schijnt de bom los te barsten en dat is best heel spannend. mijn collega zijn allemaal aardig en leuk dus dat moet goed komen.

ik heb ook al twee keer op de latten gestaan. wat een top sport! helemaal geweldig!! ik vind me zelf al erg hard gaan maar word van alle kanten ingehaald dus dat valt denk nog wel mee hahahah

zo dit was het ff voor voorlopig. die fotos moet nog maar ff niet op gerekend worden. want weet allemaal nog niet hoe het werk en ben voorlopig nog ff te lui om dat uit te zoeken!!

ik mis jullie zkr! dikke kus aan iedereen!!

  • 18 December 2008 - 13:42

    Gov:

    Hey Wijffie,

    Goed wat van je te horen haha, Jo en ik zijn druk met de planning bezig haha. Maarre Farrari?Heb je een autootje daar?

    Ben erg benieuwd hoe je skiet haha, tegen de tijd dat wij er zijn ga je waarschijnlijk al de zwarte piste af!

    Geniet je wel?Hoop dat je vanaf zondag lekker aan de bak kan!

    Succes, ik denk aan je hoor;)

    x Gov

  • 18 December 2008 - 19:43

    Tom:

    hé ski-talent!

    tot weer over een maand of wat;)!!

    succes!! xx

  • 20 December 2008 - 20:34

    Chantal:

    wijffiee!!

    ben blij dat je het al naar je zin heb daar!
    leuk om je eerste verhaaltje te lezen, ben beniewd naar de 2e. wel voorzichting op de latten hea, anders ben de binnekort alweer terug met een gipsvlucht, en! das nie de bedoeling!

    have fun! denk aan je!

    kus chantyballl!!

  • 22 December 2008 - 09:07

    Jolien:

    Joehoe!

    Cool dat je al op de latten hebt gestaan! Dus een lesje of een ski-show kunnen we in februari wel verwachten?

    En is de 'bom' al los gebarsten in Fabels?

    Geniet! En fijne kerstdagen! Stuur wat sneeuw hierheen, hebben wij ook is een witte kerst! :-)

    Tjuuuus!

    Jo


  • 23 December 2008 - 11:36

    Ali:

    Heey meis,

    klinkt allemaal weer helemaal super!!

    bij deze wens ik je ff un heel zalig kerstfeest, en we zullen aan je denken 2de kerstdag met uitgaan ;)

    liefs xxx

  • 23 December 2008 - 19:38

    Naatje:

    hai wijffie
    en?? is het al een beetje drukker geworden in fabels???
    peter ik lisa en sanne wensen je een fijne kerst(zal wel wit wezen;-))en een keigaaf uiteinde
    xxx

  • 25 December 2008 - 10:36

    Marjan:

    Hoi, wij wensen jouw prettige kerstdagen en een heel gezond en gelukkig nieuwjaar!!
    Groetjes van Kees, Laura, Koen en Marjan

  • 28 December 2008 - 11:12

    Frank En Stijn :

    hey joyce,

    vanaf donderdag 29 januari ben ik(stijn) 6 dagen vrij dat is dus tot dinsdag 3 februari. ik dacht er met mijn vader over na om tijdens die vrij dagen wellicht op wintersport te gaan. en het lijkt ons leuk om naar ellmau te komen. mijn vader is er ook al twee keer geweest. heb jij nog tips voor niet al te dure accomodatie. zoals een hotel met een ontbijt.
    groeten uit Schermerhorn
    Frank, Marlène, Chris, Lieke en Stijn

  • 28 December 2008 - 14:54

    Renaat En Coen:

    Heey Rock chick! :)

    Fijn om te horen dat het zo goed gaat!
    Dan gaat de tijd iig snel voor jou!

    Hier is het maar raar zonder jou! Maar het duurt gelukkig geen jaar.
    Vond het mega leuk om een sms van je te krijgen!

    Mooi dat je de sloffen en de muts veel gebruikt! Daar waren ze voor!

    Is het al erg druk?? En kan je er een beetje uitkomen wat ze te drinken bestellen??

    Niet gewoon een besse of een biertje.. haha

    Succes nog daar! We smse!

    xxx van ons..

  • 30 December 2008 - 12:04

    Gov:

    Joyce,

    Ik wil weer een verhaal van je horen!!!!

  • 31 December 2008 - 11:09

    Ome Teun.:

    hee meissie.
    gaat et daar allemaal wat.
    alvast un goede jaar wisseling
    en un goed 2009.
    groetjes ome teun.

  • 03 Januari 2009 - 16:05

    Jelle D.:

    Love you Baby. Die belg van kerstmis :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ellmau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

@ Home

19 Maart 2009

Het eind is in zicht..

13 Februari 2009

Al over de helft!

24 Januari 2009

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

04 Januari 2009

Na zonneschijn komt regen..
Joyce

Actief sinds 11 Nov. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 29977

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Nieuw Zeeland en Australië

11 December 2008 - 01 April 2009

Mijn eerste reis

23 Mei 2008 - 18 Augustus 2008

Tamale Ghana

Landen bezocht: